Preskoči na vsebino

Sprememba lastnika seznama

1.

Izberite seznam

Po prijavi v skrbniški vmesnik se vam prikaže začetna stran, ki prikazuje kazalo vaših poštnih seznamov. Izberite poštni seznam, pri katerem želite spremeniti lastnika.

2.

Odprite seznam lastnikov

Kliknite na možnost Uporabniki in nato v spustnem meniju izberite Lastniki.

3.

Dodajte novega lastnika seznama

V okno vnesite e-naslov novega lastnika seznama ter določite ime za prikaz in kliknite na gumb Dodaj lastnika. V primeru, da želite enega od lastnikov seznama odstraniti, ga poiščite na seznamu in ob njegovem računu pritisnite na gumb Izbriši. Svetujemo vam, da lastnike seznama dodate na seznam nečlanov, katerih sporočila bodo samodejno odobrena. 

Sprememba seznama nečlanov, katerih sporočila bodo samodejno odobrena

1.

Odprite nastavitve seznama

V meniju izberite možnost Nastavitve in nato v levem meniju kliknite na razdelek Sprejem sporočila.

2.

Dodajte e-naslov novega lastnika na seznam Sprejmi te nečlane

Na strani Sprejem sporočila se pomaknite navzdol in poiščite razdelek Sprejmi te nečlane. V okno nato vnesite e-naslov lastnika seznama, kot je prikazano na sliki (^ime.priimek@doemna.si). Dodate lahko e-poštne naslove, ki niso na seznamu članov in katerih sporočil ne bo potrebno ročno odobriti. Dodate lahko več naslovov, in sicer tako, da vsakega posebej zapišete v svojo vrstico.

3.

Shranite spremembe

Nastavitve se posodobijo po kliku na gumb Shrani spremembe na dnu strani. 

Vam je bil ta članek v pomoč?