Preskoči na vsebino

Pogosta vprašanja in težave

Priporočamo vam, da v primeru napake ob prijavi uporabnika v Oblaku 365 najprej poskusite sinhronizirati. V primeru neuspešne sinhronizacije smo zbrali nekaj najpogostejših težav in usmeritev. Opozarjamo vas tudi, da s ponastavitvijo računa v storitvi Oblak 365 tvegate izgubo podatkov uporabnika v storitvah Office. V primeru neznane napake nam lahko pišete na helpdesk@arnes.si. Osnovna navodila za upravljanje uporabnikov v storitvi Oblak 365 so na voljo v prispevku Možnosti skrbnika v Oblaku 365.

Težave pri vpisu v Oblak 365

  1. Med pripravo vašega računa je prišlo do napake. Počakajte nekaj trenutkov in poskusite znova. Če se ob ponovnem poskusu napaka ponovi, nam pišite na podpora-o365@arnes.si.
    Preverite, ali je vaša organizacija že opravila prehod na Microsoft Graph API.
  2.  Another object with the same value for property onPremisesImmutableId already exists.
    Uporabnik v okolju Office 365 že obstaja. Preverite, če se nahaja na seznamu izbrisanih uporabnikov in ga povrnite nazaj med aktivne uporabnike. Če ste uporabniku nedavno spremenili uporabniško ime AAI-računa, sledite navodilom Sprememba uporabniškega imena. Če uporabnika ni na seznamu izbrisanih in aktivnih računov, ga v Oblaku 365 ponastavite in uporabnika pozovite k ponovni prijavi v Oblak 365.
  3. Request_ResourceNotFound”,”message”:”Resource ‘uporabnisko.ime@domena.si’ does not exist or one of its queried reference-property objects are not present.”
    Preverite, ali je v okolju Office 365 uporabnik na seznamu izbrisanih računov in ga obnovite nazaj med aktivne. Če ga v Office okolju ni, njegov račun v Oblaku 365 ponastavite in uporabnika pozovite k ponovni prijavi v Oblak 365.
  4. Uporabnik se je prijavil v Oblak 365, vendar nima dodeljenih licenc.
    Preverite, ali v zavihku Licence in domene res določate tudi nadomestno izbiro in koliko licenc imate še na voljo. Bodite pozorni, da posamezni vlogi ne dodeljujete izključujočih se paketov licenc tipa A1 in A3. 

Težave pri vpisu v Office 365

The user account does not exist in the directory. To sign into this application, the account must be added to the directory.

Vsak uporabnik mora pred uporabo Office storitev opraviti prvo prijavo v Oblak 365, da se bo račun ustvaril tudi v Office 365 okolju in se ob tem ustrezno licenciral. V kolikor tega uporabnik še ni storil, mora opraviti prijavo na povezavi o365.arnes.si in sprejeti pogoje uporabe. 

Vam je bil ta članek v pomoč?