Preskoči na vsebino

Nastavitve filtrov za neželeno pošto

Za nastavitev filtrov kliknite na gumb Osebne nastavitve in izberite možnost Filtri. V nastavitvah je že predhodno nastavljen filter iz naše strani, ki se imenuje spam. Svetujemo, da nastavitev tega ne spreminjate. Če želite, da je tudi neželena pošta, ki jo zazna naš sistem, dostavljena v mapo Prejeto, lahko dotični filter izklopite. V en sam filter lahko shranite več različnih nastavitev in ga redno posodabljate. Tak filter lahko poimenujete črna lista. 

1.

Ustvarjanje filtra

Nov filter lahko dodate s klikom na gumb Ustvari.

Na črno listo lahko tako dodate več pravil, ki bodo zajela različne pošiljatelje (glede na e-naslov pošiljatelja, zadevo sporočila …). Nastavite lahko tudi več Možnosti, ki definirajo, kaj se s sporočili zgodi po prejemu, podrobnejša razlaga je dostopna s klikom na Prikaži več.

Na spodnji sliki so prikazane nastavitve, kako sporočilo premaknete v mapo neželena sporočila in obenem označite za prebrano. Nova pravila in možnosti dodate s klikom na+. Spremembe potrdite s klikom na gumb Shrani. 

Svetujemo, da takšen filter z miško premaknete takoj za filter spam.

2.

Razvrščanje filtrov

V kolikor imate nastavljeno posredovanje pošte ali sporočilo o odsotnosti, morate filter s potegom premakniti na ustrezno mesto, takoj za filter spam.

Vam je bil ta članek v pomoč?