Preskoči na vsebino

Možnosti skrbnika

1.

Upravljanje licenc in domen

V zavihku Licence in domene upravljate licence in domene, ki jih vaša organizacija uporablja v Office 365. 

Za posamezno skupino (učeči in zaposleni) lahko določite paket licenc, ki se bo uporabniku privzeto dodelil ob vpisu v Oblak 365. Bodite pozorni, da ustrezno določite tudi nadomestno izbiro, ki bo uporabnikom dodeljena, če osnovnih licenc ne bo več na voljo. Licence se bodo dodelile le ob prijavi z uporabniškim imenom, katerega domena je dodana tudi v Oblak 365. Ko domeno že dodate v Office 365 okolju, jo morate dodati tudi v Oblak 365. 

2.

Iskanje in pregled uporabnikov

V zavihku Uporabniki lahko upravljate uporabnike na vaši organizaciji, ki so se že prijavili v storitev Oblak 365. Uporabnika lahko enostavno poiščete v razdelku Filter uporabnikov, kjer ustrezno določite iskani atribut in izberete možnost Filtriraj.

Seznam uporabnikov vam zagotavlja pregled osnovnih informacij o posameznem računu. Stanje posameznega računa nakazuje njegovo delovanje.  SchacUUID je enolični identifikator, ki se v okolju Office 365 za uporabnika ne sme podvajati (v primeru spremembe uporabniškega imena sledite navodilom v prispevku Sprememba uporabniškega imena).

3.

Upravljanje z uporabniki

Desno ob vsakem uporabniku je v stolpcu Možnosti več simbolov, ki skrbnikom omogočajo upravljanje računa (do dodatnih informacij dostopate s klikom na Prikaži več). Uporabnike lahko upravljate tudi masovno, tako da označite želene uporabnike in izberete ustrezno operacijo iz spustnega seznama Izberi opravilo ter kliknete na Izvedi.

4.

Zdravje organizacije

Do ključnih informacij o stanju vaše organizacije v storitvi Oblak 365 in Office 365 dostopate preko zavihka Zdravje organizacije.  Poleg osnovnih informacij o organizaciji lahko tu dostopate še do uporabnikov z napakami in razpoložljivosti licenc.

Vam je bil ta članek v pomoč?